loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

فناوری EcoHybrid با رتبه بندی انرژی A مایه صرفه جویی در مصرف آب یا کوتاهی شدن چرخه خشک شدن می شود. حالت خشک Eco را گزینش کنید ، که از آب برای خشک کردن استفاده نمی کند ، یا حالت خشک معمولی برای اختصار کردن همه چرخه خشک کردن و کاهش خرج های انرژی.

اگر یک قطعه لباس را فراموش کرده اید که آن را تو قیمت ماشین لباسشویی ال جی درب فضایی لباسشویی بیندازید دیگر نگران نباشید ، می توانید پس از آغاز چرخه شستشو ، آن را اضافه کنید. LG TWINWash with به دکمه “افزودن مورد” مجهز است که به شما امکان می دهد در حین شستشو درب را مفتوح کنید الی جامه های جا باقیمانده را اضافه کنید.

فناوری SmartThinQ l به شما امکان می دهد لباس های شسته شده خود را از هر کجا و هر زمان و هر زمان وارسی کنید. می توانید میزان مصرف انرژی را ردیابی کنید یا از چرخه بارگیری بهره‌گیری کنید تا طیف وسیعی از چرخه های شستشوی تازه گسترش مکشوف را در درازا عمر ماشین لباسشویی اضافه کنید.

lavazemkhanegi بازدید : 18 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

این روزها مشتریان بازار لوازم خانگی همانند سایر بازارها شاهد کاهش قیمت ها هستند به طوری که قیمت انواع یخچال در بازار بین ۲ تا ۱۹ درصد پایین آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی ها نشان می دهد یخچال ساید بای ساید بوش KAD۸۰A۴۰۴ حداکثر ۱۹ درصد کاهش یافته و پس از آن نرخ محصولاتی مانند ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل S۸-۲۳۵۰GW با ۱۸درصد و یخچال فریزر امرسان مدل BFN۲۰D-M/TP نیز ۱۷ درصد پایین تر آمده است.

بیشتر بخوانید: 

کاهش ۲ تا ۲۱ درصدی قیمت ماشین ظرفشویی

منبع:

 

lavazemkhanegi بازدید : 17 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تداوم کاهش قیمت ارز و همچنین کاهش قیمت مواد اولیه در بورس را شرط کاهش قیمت لوازم خانگی عنوان کرد و نسبت به فروش کالاهای تقلبی در فضای مجازی هشدار داد.

نرخ ارز در بازار آزاد در مهر ماه امسال از ۳۲ هزار تومان گذشت، اما حالا در کانال ۲۴ هزار تومان است. بنابراین انتظار می‌رود قیمت کالاهایی که در این مدت رشد داشته حالا با کاهش قیمت دلار نزولی شود، اما به نظر می‌رسد شرایط دیگری هم باید برای این کاهش قیمت فراهم شود.

در این رابطه اکبر پازوکی،  رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز مدت زیادی از کاهش نرخ ارز نگذشته، تصریح کرد: اگر کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد احتمال کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی وجود دارد، اما اگر لحظه‌ای باشد نمی‌توان گفت با کاهش چند روزه قیمت دلار قیمت لوازم خانگی هم باید کاهش پیدا کند. چرا که تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز خود را از طریق واردات یا در بورس کالا تهیه می‌کنند.  

تبلیغ
از آجیل ناتلی (نیاوران) ناهار سفارش بده!

از آجیل ناتلی (نیاوران) ناهار سفارش بده!

مشاهده

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا با افزایش قیمت ارز فورا شاهد افزایش قیمت کالاهای مصرفی مثل لوازم خانگی هستیم؟ گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی مدتی زمان برد و کاهش قیمت آن نیاز به زمان  دارد. از طرف دیگر علاوه بر تغییرات نرخ ارز باید سایر مواد اولیه نیز در نظر گرفته شود. برای مثال اخیراً دو شرکت سازنده موتور پمپ و کولر که در داخل کشور فعال هستند، قیمت محصولات خود را ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش دادند. علت اینکه سرعت افزایش قیمت بیشتر از کاهش آن است، در اصل هزینه جایگزین است که به روز حساب می‌شود.  

وی همچنین شرط دیگر کاهش قیمت لوازم خانگی را کاهش قیمت مواد اولیه‌ای که در بورس کالا عرضه می‌شود، عنوان کرد و گفت: به طور کلی مهمترین مرجع صحبت در مورد قیمت، تولید کنندگان هستند، نه توزیع کنندگان. از طرف دیگر در گذشته رقابت بین کالاهای خارجی و ایرانی ترمزی برای کنترل و کاهش قیمت بود، اما بعد از ممنوعیت واردات این اهرم هم از بین رفت. در این میان قیمت برخی از مواد اولیه مانند ورق فولادی در بورس کالا نیز بر اساس قیمت‌های جهانی محاسبه می‌شود.  

به گزارش ایسنا، در پی کاهش نرخ ارز سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در پاسخ به اینکه آیا کاهش نرخ ارز در ماه‌های اخیر بر قیمت لوازم خانگی تاثیر داشته، گفته بود که تولید کنندگان عموماً از ارز نیمایی استفاده می‌کنند که کاهش زیادی نداشته است. اما معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اواخر آذر ماه، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرده و گفته بود اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 26 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

آشپرخانه را می توان به نوعی قلب خانه درنظر گرفت بنابراین باید نسبت به وسایل آن از جمله کابینت حساس بود.

 به گزارش ایسنا، بنابراعلام روماک، انواع مدل کابینت آشپزخانه در بازار موجود هست، اما واقعا چه نوع کابینتی متناسب با نیاز ما می‌باشد؟ در این متن کارشناسان شرکت روماک چند نکته ضروری در هنگام خرید کابینت را ذکر کرده‌اند تا با رعایت آنها کالای مد نظر خود را بهترین شکل انتخاب کنید.

بی‌شک لوکسترین نوع کابینت از جنس تمام چوب می‌باشد ولی هزینه بالایی دارد اما کابینت با مغزی ام دی اف و انواع روکش‌ها قیمت مناسب‌تری دارد.

انواع روکش:

روکش چوب: بسیار زیبا می‌باشد و هزینه پایین‌تری نسبت به تمام چوب دارد اما امکان ابزار خوری پایینی دارد.

روکش پلی گلس و هایگلس: برای محیط های مدرن زیبا می‌باشد اما به راحتی خط و خش می‌گیرد.

روکش لترون: ارزانترین متریال است که کیفیت بسیار پایینی دارد و در برابر آب مقاومتی ندارد.

مشاهده انواع مدل کابینت چوبی: https://romakcompany.com/productcat/cabinet

قرنیز چوبی

شاید مهمترین دلیل نصب قرنیز محافظت از دیوارهاست اما این تنها مزیت آن نیست، امروز قرنیزها در انواع جنس (سنگی، چوبی، پی وی سی  و...) و مدل تولید می‌شوند و به یک محصول لوکس تبدیل شده است. در اینجا توضیح کوتاه درباره انواع قرنیز چوبی خواهیم داد.

مشاهده انواع مدل های قرنیز چوبی : https://romakcompany.com/productcat/baseboard/

قرنیز تمام چوب:

منبع:

https://www.isna.ir/news/98091208714/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B2-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C

lavazemkhanegi بازدید : 22 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

یخچال هتلی

هتل ها سایر محلی برای اقامت نیستند.هتل دارها بهترین تجهیزات هتل و انواع یخچال هتلی را برای هتل خویش خریداری میکنند تابهترین تجربه را برای مهمانان خود فراهم کنند.هتل گرد از مکان هایی است که جزئیات در آن مهم است برای مهمانان،از راحتی اریکه و منظرهٔ خارج گرفته الی تصادف کارکنان و کیفیت غذا، همین جزییات به ظاهرکوچک هستند که تجربهٔ ویژه مهمان‌تان را از هتل شما شکل می‌دهند.

اگر هتل دار هستید باید کوشش کنید لغایت مهمانان یخچال هتلی ایرانی تا کران ممکن برای انجام یک سری شغل ها از اطاق بیرون نشوند و در اتاق خود به کل چیز دسترسی داشته باشند.این که مهمان‌تان برای خرید یک قوطی نوشابه ناچار به ترک اتاق و رفتن به بوفه باشد مسلماً امتیاز منفی بزرگواری برای هتل‌تان محسوب می‌شود پس بهتر است برای هر یک از اتاق ها یک یخچال هتلی خریداری کنید تا خوشنودی مهمانان و مشتریان خود را جلب کنید.

یخچال مینی یک یخچال هتلی از انواع یخچال صنعتی است است که مخصوص هتل ها تولید میشود.تعداد زیادی خوراکی در این یخچال ها قرار میگیرد و مایه میشود مهمانان بیهوده از اطاق بیرون نشوند و هر نوع خوراکی خواستند از تو یخچال بردارند و مصرف کنند.

این یخچال ها هم برای مهمانان آسان تر هستند و هم برای کارکنان و شما میتوانید قیمت خوراکی ها و مصرف برق یخچال را هم به صورت حساب مشتریان اضافه کنید.

یخچال مینی بار هتلی

یخچال مینی بار هتلی یا یخچال 5 فوت هتلی همانطور که از نامش پیداست حقیر است و فضای کمی را اشغال میکند و معمولا در هتل ها بهره‌گیری میشود.

لبته یخچال مینی بار مورد استفاده درهتل ها برای جلوگیری از سوء بهره‌گیری احتمالی برخی مسافران مجهز به سنسورهای ویژه می باشند.به این چهره که اگر وزن هر طبقه در مینی بار تفریق یابد،به منزله استفاده از مواد خوراکی موجود است. خرج این مواد خوراکی برعهده مسافر می باشد. یخچال مینی بار هتلی برای نگهداری میانی وعده ها ، نوشیدنی ها و… در هتل ها کاربرد می شوند.

lavazemkhanegi بازدید : 17 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

شوک آنلاین: هر رنگ ویژگی روانشناسی خاصی دارد و حسی منحصر به فرد در فضا القا می‌کند. ترکیب رنگ ها کنار یکدیگر تاثیر هر دو رنگ را به طور جداگانه به فضا می‌افزاید و باعث تلطیف تاثیرات رنگ مقابل می‌شود. در این بخش با ما سراغ ترکیب رنگ سبز و طلایی می‌رویم. این دو رنگ، از دسته رنگ های ملایم و روشن به شمار می‌آیند.

ترکیب رنگ درختان و نور خورشید در دکوراسیون داخلی، حس سرزندگی و شادابی را به ارمغان می‌آورد. به سراغ ترکیب رنگ در دکوراسیون می‌رویم؛ این بار سبز و طلایی.

تبلیغ
آخرین مهلت خرید سرویس خواب با قیمت استثنائی 10.5میلیون

آخرین مهلت خرید سرویس خواب با قیمت استثنائی 10.5میلیون

مشاهده

دکوراسیون لوکس با ترکیب رنگ سبز و طلایی

 
 
 

 

ترکیب رنگ در دکوراسیون

هر رنگ ویژگی روانشناسی خاصی دارد و حسی منحصر به فرد در فضا القا می‌کند. ترکیب رنگ ها کنار یکدیگر تاثیر هر دو رنگ را به طور جداگانه به فضا می‌افزاید و باعث تلطیف تاثیرات رنگ مقابل می‌شود. در این بخش با ما سراغ ترکیب رنگ سبز و طلایی می‌رویم. این دو رنگ، از دسته رنگ های ملایم و روشن به شمار می‌آیند. از آنجایی که نمای تک رنگ یا مونوکروم سبب ایجاد یکنواختی می‌شود، بهترین روش، استفاده از چند رنگ در کنار هم و ایجاد هارمونی در چیدمان داخلی است.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 20 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

شوک: تغییر فصل بهانه ای برای تغییرات در دکوراسیون است به ویژه فصل پاییز با نمادهای ویژه این فصل می تواند ایده های بسیار الهام بخشی را به دکوراسیون وارد کند برای تغییر دکوراسیون تنها به رنگ های پاییزی و گرم اکتفا نکنید اگرچه رنگ ها، استفاده از پارچه های ضخیمتر و دارای بافت بسیار تاثیرگذار هستند…

 

دکوراسیون پاییزی آسان و ارزان!

تغییر فصل بهانه ای برای تغییرات در دکوراسیون است به ویژه فصل پاییز با نمادهای ویژه این فصل می تواند ایده های بسیار الهام بخشی را به دکوراسیون وارد کند برای تغییر دکوراسیون تنها به رنگ های پاییزی و گرم اکتفا نکنید اگرچه رنگ ها، استفاده از پارچه های ضخیمتر و دارای بافت بسیار تاثیرگذار هستند اما با راهکارهای ساده نیز می توانید فصل پاییز را به دکوراسیون منزل آورید از برگ های پاییزی، کاج ها ،گندم،گیاهان، شمع، کدو های رنگی در این فصل غافل نشوید و دکوراسیون را بدون هزینه و با المان های طبیعی موجود در طبیعت پاییز بیارایید در ادامه با ما با نمونه دکوراسیون پاییزی منزل همراه باشید….

lavazemkhanegi بازدید : 19 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

یخچال عادی با یخچال درب شیشه ای از عقیده عایق بودن با یکدیگر تفاوت واضحی دارند. مدل های عادی عایق اکثریت نسبت به مدل های درب شیشه ای دارند و مایه می شوند غذا های خام شما اخیر باشد. این یک قاعده کلی در صنعت رستوران ها است که شما باید مواد غذایی خام را در یخچال های عادی نگهداری کنید.

این مدل‌ ها وانگهی انرژی اکثریت نسبت به یخچال یخچال شیشه ای امرسان در شیشه دارند، اما محتویات داخل آن ها به راحتی قابل‌ تماشا نیستند. این مسئله به این معنی است که کارکنان شما ممکن است جلوی یخچال بایستند و چشم براه یافتن چیز خاصی برای مدت طولانی باشند. در نتیجه هدر رفت انرژی افزایش خواهد داشت.

یخچال درب شیشه ای عموما برای بازرگانی بهتر و یا نمایش مواد داخل آن کاربرد می‌شود، هر چند می‌ تواند برای ذخیره‌ سازی هر چه بهتر هم به شغل رود، ولی شما باید عوامل متعددی را در هنگام انجام خرید در عقیده بگیرید.

lavazemkhanegi بازدید : 12 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کشفیات قاچاق لوازم خانگی در ۵ ماهه امسال، ۱۸,۷۷۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به ۵ ماهه مشابه سال گذشته ۵۲۶ درصد رشد داشته است. علت این افزایش فشاری است که با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق برای کشفیات قاچاق صورت گرفته است. اما همچنان انتظار ما از سازمان حمایت، وزارت صمت و نیروی انتظامی این است که با توجه به ایجاد ابزار تشخیص کالای قاچاق از غیر قاچاق لوازم خانگی اقدام مقتضی را انجام دهند تا بازار لوازم خانگی از وجود قاچاق پاکسازی شود.

وی ادامه داد: زمانی امکان تشخیص لوازم خانگی قاچاق وجود نداشت اما امروز با وجود سامانه گارانتی، سامانه تجارت و سامانه شناسایی کالا با توجه به اینکه واردات ۷ قلم لوازم خانگی ممنوع شده و با توجه به اینکه تمامی کالاها از مبدا تولید دارای شناسه هستند و برای ۴ میلیون لوازم خانگی خارجی موجود در بازار کشور کد رهگیری صادر شده است هم بازرس در سطح عرضه و هم مردم این امکان را دارند که بتوانند بررسی کنند آیا این کالا قاچاق است یا خیر.

مردم اصالت کالا را استعلام کنند

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق بیان داشت: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد *۷۷# یا از طریق نصب نرم افزار سامانه تجارت شناسه گارانتی را استعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وظیفه برخورد با کالای قاچاق بر عهده کیست، بیان داشت: وظیفه برخورد در مرز جزو وظایف مرزبانی و ناجا و برخورد در سطح عرضه وظیفه وزارت صمت وسازمان حمایت مصرف کنندگان است. امروزه ابزار تشخیص کالای قاچاق برای مردم و بازرسان مهیا شده است. انتقاد ما نیز به عنوان ستاد مبارزه با قاچاق این است که چرا عزیزان در سطح عرضه مبارزه نمی‌کنند؟ ستاد وظیفه سیاست گذاری دارد که آن را در قالب آئین نامه و قانون انجام داده است هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و دوستان باید در سطح اجرا ورود کنند.

مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه باید جدی تر باشد

دهقانی نیا بیان داشت: طبق هماهنگی وزیر کشور و ابلاغ به استاندارها، هماهنگی برای مقابله با کالای قاچاق به وجود آمد. اگر ضرورت داشت، گشت تعزیرات نیز ورود پیدا می‌کند اما اصل وظیفه بر عهده نیروی انتظامی در مرز و بازرسان سازمان حمایت در سطح عرضه است. هم مرز مهم است و هم سطح عرضه و هیچکدام بر یکدیگر اولویت ندارد. مطالبه ما این است که در سطح عرضه مقابله جدی‌تری صورت گیرد.

برخی لوازم خانگی بوش تقلبی و بازآفرینی شده هستند

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به کلاهبرداری برخی سودجویان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در زمینه لوازم خانگی وجود دارد این است که در حال حاضر در کارگاه‌های غیر صنفی و زیر پله‌ای کابینت برخی کالاهای دسته دوم رنگ و صاف کاری شده و بر روی آن آرم کالای خارجی مانند بوش زده می‌شود به همین دلیل خواهش ما از مردم این است که اگر قصد خریداری دارند استعلام اصالت کالا را استعلام کنند. شاید شناسه کالا برروی کالا باشد اما استعلام بگوید اصالت قابل تأیید نیست. مردم باید دقت بیشتری کنند و اصالت آن کالا را بسنجند. این اقدام مانند دریافت برگه چک است که دریافت کننده چک قبل از دریافت باید صحت آن را چک کند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 19 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، عباس هاشمی امروز در نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد وضعیت قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت: بخش تولید متشکل از چند مؤلفه یعنی مواد اولیه، هزینه‌های مترتب، حقوق و دستمزد و … است؛ پس از جمع بندی و تولید محصول نهایی تولیدکننده قیمت را باید در سامانه ۱۲۴ ثبت کند از این رو تولیدکنندگان نمی‌توانند بی جهت قیمت را گران کنند.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی با اشاره به مجوز سازمان حمایت در اوایل سال جاری برای افزایش ۲۰ درصدی قیمت تلویزیون و ۲۵ درصدی یخچال، فریزر، لباسشویی و اجاق گاز، گفت: در همان جلسه با سازمان حمایت توافق کردیم که با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت لوازم خانگی این افزایش قیمت در حال حاضر پذیرفته می‌شود، اما هرگونه تغییر در نهاده‌های تولید این حق را برای واحدهای تولیدی محفوظ می‌دارد که قیمت محصولات خود را متناسب با قیمت نهاده‌های تولید افزایش دهند یا تعدیل کنند.

وی افزود: بنابراین میزان ۲۰ و ۲۵ درصد افزایش قیمت به عنوان اساس تغییر قیمت در سال جاری و متناسب با نرخ ارز در مقطع زمانی تعیین شده بود، اما در همین مدت نرخ دلار از ۱۸ هزار تومان به ۲۹ هزار تومان هم رسید.

انجمن لوازم خانگی قیمت‌ها را به سازمان حمایت منعکس می‌کند

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ ارز نیمایی با نرخ سایر روش‌های تأمین ارز مثل ارز متقاضی و اشخاص تفاوت چندانی ندارد، گفت: به طور کلی در حال حاضر واحدهای تولیدی برای اعلام قیمت‌های جدید از طریق انجمن اقدام می‌کنند و انجمن لوازم خانگی قیمت‌ها را به سازمان حمایت منعکس می‌کند. با توجه به اینکه سازمان سابقه زیادی به ویژه در قیمت کالاهای جدید ندارد این اطلاعات برای آنها به صورت یک منبع است و از طرف دیگر اطلاعات قیمت مواد اولیه در بورس قابل بررسی است، عموماً آنها را می‌پذیرند و فرآیند تعیین قیمت کوتاه‌تر شده است.

هاشمی همچنین گفت: مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی و همچنین موافقت بانک مرکزی علی رغم میل خود با آن برای استفاده از ارز متقاضی، اشخاص، حاصل از صادرات و حتی بدون انتقال ارز مثبت ارزیابی می‌شود چراکه اجرای این مصوبه به وضعیت تأمین مواد اولیه و به طور کلی به بخش تولید کمک کرده است.

منبع:

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 1,347
  • بازدید کلی : 4,138