loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 49 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

_ سرویس اتاق خوابم قهوه ای تیره و دیوارها به رنگ کرم هستند می خواهم دیوار پشت تخت به رنگ دیگری باشد با توجه به این که پرده اتاق رنگ شکلاتی دارد چه رنگی می توانم استفاده کنم؟

رنگ هایی که ذکر کردید تقریبا همگی در زمره رنگ های خنثی هستند و شما می توانید در کنار آنها از بیشتر رنگ ها استفاده کنید اما رنگی مانند آبی یا سبز آبی مکمل رنگ تخت خواب شماست و با رنگ بژ هم همخوانی دارد. رنگ های گرمی مانند قرمز یا زرشکی نیز مناسب اند چرا که در دید مستقیم شما در هنگام خواب نیستند ضمن این که یک نقطه تاکید دکوری در اتاق شما ایجاد می کنند.

 

نحوه ست کردن پرده با خانه, ست کردن وسایل خانه

 


_ خانه من جنوبی و آفتاب گیر نیست رنگ همه دیوارها کرم است و کف خانه از سنگ سفید، مبل ها هم رنگ خاکستری، قهوه ای و قرمز دارند، برای پرده با این که خانه مان آفتابگیر نیست، از چه جنسی و چه رنگی استفاده کنم آیا رنگ فیروزه ای مات یا قرمز مناسب است؟ بعدها اگر خواستم دیوارها را رنگ کنم از چه رنگی استفاده کنم؟

از آنجایی که تنها رنگ غیر خنثی در فضای شما رنگ قرمز است و با توجه به این که رنگ های گرم برای فضاهای با نور سرد و غیرمستقیم مناسب ترند، بنابراین بین دو رنگ پیشنهادی شما رنگ قرمز مناسب تر از آبی فیروزه ای است اما با توجه به این که پرده ای کاملا پوششی به رنگ قرمز فضا را تیره و تاریک می کند خوب است از زیر پرده ای نازک مانند: تور یا حریر، به رنگ سفید یا کرم روشن و از کناره ای تزئینی به رنگ قرمز استفاده کنید و در صورت نیاز و برای حفظ حریم خانه به هنگام شب، می توانید آستری با ریل جدا در نظر بگیرید. رنگ دیوارها با مبلمان هماهنگ است، اما می توانید برای زیباترکردن فضا برای دیواری مناسب از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ مبلمان به همراه طلایی و بژ کمک بگیرید.

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/set1-curtain1-wall.html

lavazemkhanegi بازدید : 16 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

 

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

مدل میز غذاخوری 2014

دکوراسیون میز غذاخوری, مدل میز و صندلی غذا خوری

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/dining1-table-model2014.html

lavazemkhanegi بازدید : 25 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)
یک مهندس خلاق ابزاری به نام هات دایو تولید کرده که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را به رایانه و دوربین زیرآبی مبدل کند. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، غواصان و شیرجه روهای حرفه‌ای معمولاً با استفاده از برخی ابزار کمکی گوشی‌های هوشمند را به رایانه‌هایی ساده مبدل می‌کنند تا عمق شیرجه، مدت زمان زیرآب ماندن و مسیر طی شده را شناسایی کنند. اما هات دایو علاوه بر ارائه این خدمات می‌تواند گوشی را به دوربین پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب مبدل کند.

 

ابزار یادشده که با استفاده از یک آلیاژ یکپارچه آلومینیومی و یک لایه پلی کربنات شفاف ۶ میلی متری تولید شده با گوشی‌های هوشمندی که ابعاد آنها از ۱۶۴ در ۸۴ میلیمتر بزرگ‌تر نباشد، سازگاری دارد. همچنین این ابزار می‌تواند از گوشی‌ها تا عمق حداکثر ۸۰ متری آب حفاظت کند.

 

یک پمپ ویژه نیز در هات دایو کار گذاشته شده تا با ایجاد خلاء مانع از ورود هرگونه رطوبت و آب به درون گوشی شود. هات دایو همچنین دارای یک نمایشگر ال ای دی روشن است. حسگر عمق سنج، قطب نمای الکترونیک یکپارچه و یک ریزپردازنده نیز در این ابزار کار گذاشته شده است.

 

 

داده‌های هات دایو با استفاده از یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و آی او اس قابل دریافت است. این ابزار با بلوتوث نیز سازگار بوده و برای عمق سنجی، مسیریابی، نمایش زمان و غیره قابل استفاده بود و در زمان رسیدن به عمق ۸۰ متری به کاربر هشدار می‌دهد. یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری نیز بر روی هات دایو ۱۷۹ دلاری نصب شده که استفاده از آن را به مدت ۱۰۰ دقیقه ممکن می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065229.html

lavazemkhanegi بازدید : 22 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)
شرکت چینی شیوآمی از تولید یک گوشی منحصر به فرد خبر داده که هم دارای نمایشگر تاشو و هم دارای دوربین کشویی است. 

به گزارش فارس به نقل از اسلش گیر، گوشی جدید شیوآمی که هنوز زمان تولید آن مشخص نیست دارای نمایشگری است که بخش اعظم قاب جلویی این تلفن همراه را در بر می‌گیرد و برای تسهیل نصب نمایشگر کشویی بر روی این گوشی بر روی آن از دوربین کشویی استفاده شده است.

 

این اولین بار است که یک شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند از تلفن همراه با نمایشگر تاشو در کنار دوربین کشویی استفاده می‌کند. گوشی مذکور در حالت تاشو دارای نمایشگر ۴.۶ اینچی است و ابعاد نمایشگر آن در صورت باز شدن به طور کامل به ۷ تا ۸ اینچ می‌رسد که البته این رقم به طور دقیق مشخص نیست.

 

دوربین پشتی این گوشی دارای سه لنز و دوربین کشویی یا سلفی این گوشی دارای دو لنز است که البته دقت هر یک از این حسگرها هنوز اعلام نشده است. در سمت راست این گوشی نیز دکمه‌هایی برای تنظیم صدا و روشن و خاموش کردن تلفن همراه مذکور در نظر گرفته شده است. شیوآمی قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065562.html

lavazemkhanegi بازدید : 19 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

 

نخستین موبایل آنتی باکتریال جهان ساخته شده که ضد آب است و باید به طور مرتب با آب و صابون شسته شود. این دستگاه در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، شرکت «بولیت» (Bullitt)، نخستین موبایل آنتی باکتریال جهان را ساخته که از انتشار جرم و ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.

 

این موبایل «Cat S۴۲» نام دارد و یک دستگاه با نرم افزار و سخت افزارهای ابتدایی است که علاوه برکارآمدی های مختلف، قابلیت تحمل شرایط سخت را دارد.

 

قیمت موبایل مذکور هم اکنون ۲۲۹ پوند اعلام شده اما مدل‌هایی از آنکه مجهز به فناوری «بیومسترآنتی باکتریال» هستند اوایل ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار می‌شوند.

 

شرکت سازنده موبایل امیدوار است سال آینده قابلیت آنتی میکروبیال را در بقیه موبایل‌های Cat از جمله مدل‌های S۵۲ و S۶۲ نیز عرضه کند.

 

اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, موبایل آنتی باکتریال

این قابلیت با استفاده از یون‌های نقره در مواد به کار رفته در موبایل، از انتشار باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. هرچند این فناوری به طور فعال باکتری یا ویروس‌ها (ازجمله کووید ۱۹) را خنثی نمی‌کند اما از شیوع و تکثیر آنها جلوگیری می‌کند. با اجتناب از تکثیر ویروس‌ها، به تدریج تعداد آنها هم کاهش می‌یابد.

 

 

شرکت بولیت ادعا می‌کند فناوری «بیومسترآنتی باکتریال» در ۱۵ دقیقه ۸۰ درصد میزان باکتری‌ها را کاهش می‌دهد و در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد آنها را از بین می‌برد.

 

سازندگان موبایل ادعا می‌کنند این دستگاه کاملاً ضدآب است و باید به طور مرتب با آب وصابون، مواد پاک کننده یا حتی وایتکس شسته شود تا تمیز بماند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652376.html

 
lavazemkhanegi بازدید : 24 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
هر ایرانی ذاتاً عاشق فرش است و همیشه دوست دارد که بهترین و زیباترین فرش‌ها را در منزل خود داشته باشد. یکی از عادت‌های بد ایرانی‌ها، خرید فرش بدون توجه به فضای خانه است.

فرش و قالی، در دکوراسیون خانه، به خصوص در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست. باید بدانید فرشی که می خرید را کجا و چگونه پهن کنید.

 

انتخاب مکانی که می‌خواهید فرش را پهن کنید

هر ایرانی ذاتاً عاشق فرش است و همیشه دوست دارد که بهترین و زیباترین فرش‌ها را در منزل خود داشته باشد. یکی از عادت های بد ایرانی‌ها، خرید فرش بدون توجه به فضای خانه است. اگر شما هم هنگام خرید فرش فضای منزل را نادیده بگیرید ممکن است باعث بشوید که فرش نتواند در منزل شما زیبایی خود را به نمایش بگذارد و همچنین این کار باعث می شود که منزل شما نامنظم به نظر برسد. در اینکه فرش به منزل شما زیبایی می‌بخشد شکی نیست اما رعایت نکردن این قانون می‌تواند زیبایی فرش را از بین ببرد.


یکی از قوانین استفاده از فرش و قالی در خانه این است که به قدری بزرگ باشد تا زیر پایه های مبل، صندلی یا کاناپه قرار بگیرد. یعنی اینکه مبل را روی فرش بگذاریم. اما این قانون همیشه هم جواب نمی دهد و باید روش های مختلف را امتحان کرد.   

پایه های جلویی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشد

فرقی هم ندارد که خانه کوچک یا بزرگ باشد یا فضایی که برای نشیمن یا پذیرایی دارید چقدر است. فقط باید به اندازه فرش دقت داشته باشید. در زمان پهن کردن فرش باید دقت کنید که متناسب با فضای شما باشد تا این قانون درست از کار در بیاید و گرنه مبل ها خیلی بیشتر از معمول استاندارد از هم فاصله می گیرند.

 

اصول پهن کردن فرش, دکوراسیون فرش

پایه های جلویی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشد

 

فقط تعدادی از پایه ها روی فرش باشد

بهتر است قبل از اینکه قانون بالا را در خانه رعایت کنید یک راست سراغ همین قانون بیایید. این قانون همیشه جوابگو نیست اما برحسب مدل مبل ها داستان فرق می کند برای اینکه بعضی مواقع بهتر است هر چهار پایه صندلی ها و راحتی ها روی فرش باشد و گاهی فقط باید پایه های جلویی کاناپه روی فرش بوده و پایه های عقبی آن روی زمین قرار بگیرد.

 

این قانون بیشتر زمانی به درد می خورد که مبل های شما یک دست نیستند و یک یا دو صندلی با طرح متفاوت از بقیه دارند. با این کار می توانید فضای اتاق را به دلخواه خودتان بزرگ و کوچک کنید. در واقع این قانون بیشتر به درد خانه هایی می خورد که فضای کافی برای هر تغییری را دارند.

 

قوانین پهن کردن فرش,نحوه پهن کردن فرش
چیدمان فرش در پذیرایی, فرش اتاق خواب

باید پایه های جلویی کاناپه روی فرش بوده و پایه های عقبی آن روی زمین قرار بگیرد


در این عکس نمونه زیبایی از قالیچه با طرح گرافیکی می بینید که مبلمان کاملا روی آن قرار داده شده اند.

دکوراسیون فرش,نحوه انداختن فرش

روی قالیچه با طرح گرافیکی مبلمان را کامل روی آن قرار بدهید

 

هیچ پایه ای روی فرش نباشد
اگر به استفاده از قالیچه های کوچک با طرح های بولد تمایل دارید، بهتر است صندلی یا مبلمان را در اطراف فرش بچینید و هیچ کدام از پایه های آنها روی فرش نباشد. این کار باعث می شود تا قالیچه بیشتر خودش را نشان بدهد.  

دکوراسیون فرش, چیدمان فرش در خانه

بهتر است صندلی یا مبلمان را در اطراف فرش کوچک بچینید

 

فرش را طوری پهن کنید که با دیوار ۴۵ سانت فاصله داشته باشد

این قانون از آن دسته از قانون هایی است که عموم مردم آن را رعایت می کنند. اگر می خواهید فرشی بزرگ را در منزل خود پهن کنید، باید آن را جوری پهن کنید که در همه طرف ها حداقل ۴۵ سانت از دیوار فاصله داشته باشد؛ اما اگر خانه شما کوچک تر از آن است که فرشی بزرگ را در آن پهن کنید، این فاصله به ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر می رسد و شما باید این فاصله را رعایت کنید.

 

این قانون را در فضاهای کوچک هم می توانید اجرا کنید و فقط باید 50 سانتی متر را به مثلا 20 سانتی متر کاهش دهید. اتفاقا این طرح در فضاهای کوچک بیشتر خودنمایی می کند.

نحوه پهن کردن فرش,اصول پهن کردن فرش

فرش را طوری پهن کنید که با دیوار فاصله داشته باشد


همه اتاق را با فرش پر نکنید
برای اینکه فضای مدرن تر و شیک تری در اتاق یا پذیرایی داشته باشید باید بین دیوار و فرش فاصله باشد. یعنی فرش باید حداقل چند سانتی متر کوچک تر از متراژ اتاق باشد تا کمی از زمین و کفپوش هم دیده شود.  

 

نحوه انداختن فرش در منزل, چیدمان فرش در پذیرایی

فرش باید حداقل چند سانتی متر کوچک تر از متراژ اتاق باشد

 

کفپوش ها را فرش نکنید

کفپوش های خانه با هر شکل و طرحی و با هر جنسی برای زیباتر کردن فضای خانه شما به کار رفته است. اگر این کفپوش ها در اتاق بچه ها باشد یا در اتاق خواب فرقی ندارد؛ حتما دلیلی برای به کار بردن آنها بوده است. لزومی ندارد همه فضای اتاق ها را به بهانه سردی سنگ ها یا خالی بودن پارکت ها با فرش بپوشانید.

 

از این عادت غلط زمانی مادرهایمان زیاد استفاده می کردند اما شما یک تابوشکن باشید؛ البته اگر می خواهید به خانه تان نمایی مدرن و امروزی دهید. حالا اگر قانون پنجم را رعایت نمی کنید و کاری به عدد و رقم ها ندارید حداقل فقط فرش را چند سانتی متر کوچک تر از متراژ اتاق در نظر بگیرید تا کمی از زمین و کفپوش هم دیده شود.

 

فرش زیر تختخواب 30 تا 45 سانتی متر بزرگ تر باشد
برای اینکه تخت و اتاق خواب بسیار شیک تر به نظر برسند بهتر است فرشی برای آن انتخاب کنید که از اطراف حدود 30 تا 45 سانتی متر بزرگ تر از اندزه تخت باشد. البته با توجه به اندازه اتاق و تخت می توانید این اندازه را بزرگ تر کنید. اما کمتر از این اندازه به هیچ وجه خوب نیست زیرا باعث می شود تا همه فرش یا قالی زیر تخت برود و اصلا دیده نشود.

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/rules-laid-carpet.html

lavazemkhanegi بازدید : 30 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
با توجه به کوچک شدن متراژ خانه ها، استفاده از مبلمان نیم ست مورد استقبال قرار گرفته است. انتخاب مبلمان نیم ست در فضاهای کوچک مناسب است. البته مبلمان نیم ست علاوه بر استفاده در پذیرایی کوچک خانه ها کاربردهای دیگری هم دارد. به عنوان مثال در منازل بزرگ که با یک ست مبل کلاسیک یا مبلمان استیل هم چیدمان شده است، میتوان برای قسمت تی و ی روم از یک مبل نیم ست مناسب و زیبا استفاده کرد.

 

جدیدترین مبلمان راحتی, طراحی مبلمان راحتی

مبلمان نیم ست,شیک ترین مبلمان راحتی

استفاده بیش از حد از رنگ های گرم و جیغ فضای خانه را کوچک تر جلوه می دهد

 

انتخاب بهترین رنگ مبلمان,مدل مبلمان نیم ست

جدیدترین مدل مبلمان,شیک ترین مبلمان نیم ست

این نوع مبل نیم ست مناسب محل کار است

 

طراحی مبلمان راحتی,نحوه انتخاب مبلمان

شیک ترین مبلمان راحتی,جدیدترین مبلمان راحتی

این نوع مبلمان نیم ست بدرد دکوراسیون مدرن می خورد

 

بهترین رنگ مبلمان,انتخاب بهترین رنگ مبلمان

انتخاب بهترین رنگ مبلمان, مدل مبلمان نیم ست

مبلمان نیم ست راحتی

 

مبل نیم ست شیک,مدل مبل نیم ست
مبل نیم ست,مبلمان نیم ست

جدیدترین مبلمان راحتی

 

 

انتخاب بهترین رنگ مبلمان, مدل مبلمان نیم ست
جدیدترین مدل مبلمان, شیک ترین مبلمان نیم ست

مبلمان نیم ست شیک

 

انتخاب بهترین رنگ مبلمان, مدل مبلمان نیم ست
مدل مبل نیم ست,مبلمان نیم ست شیک

مبل نیم ست

 

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/nymst-furniture2-home1.html

lavazemkhanegi بازدید : 21 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

در سال جاری میلادی گوشی‌های فوق‌العاده‌ای روانه‌ی بازار شدند که از طراحی تاشو گرفته تا پشتیبانی از فناوری ۵G امکانات جذابی به ارمغان می‌آورند. در میان این همه گوشی جذاب که مورد توجه قرار گرفته‌اند، مطابق معمول چندین گوشی اندرویدی ۲۰۱۹ آن‌چنان که باید و شاید در سرخط خبرها قرار نگرفته‌اند که در این مطلب قصد داریم به ۵ مورد از آن‌ها اشاره کنیم.

 

اوپو رینو Ace

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

 

این گوشی اندرویدی ۲۰۱۹ از مشخصه‌ای بهره می‌برد که هنوز هم در این زمینه بی‌رقیب مانده است. این گوشی سریع‌ترین سرعت شارژ را برای کاربران ارائه می‌کند. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی در عرض ۳۵ دقیقه کاملا شارژ می‌شود. اگر تنها ۵ دقیقه زمان داشته باشید، در این مدت باتری مذکور ۲۵ درصد شارژ می‌شود.

 

اوپو رینو Ace از لحاظ دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری هم یک پرچم‌دار همه‌فن‌حریف محسوب می‌شود. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس، ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر اولد ۹۰ هرتز و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه (۴۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی سیاه‌وسفید) تعبیه شده و در بریدگی نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

 

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و وجود جک هدفون اشاره کنیم که مورد دوم این گوشی را به معدود پرچم‌داران ۲۰۱۹ بدل کرده که کاربران بدون نیاز به رابط یا پورت USB-C می‌توانند از هدفون سیمی استفاده کنند. روی هم رفته این گوشی جذاب با قیمت حدودا ۶۰۰ دلاری یک گجت همه‌فن‌حریف محسوب می‌شود که متأسفانه در بازار کشورهای مختلف مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.

 

ال‌جی G8X

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

 

گوشی ال‌جی G8X احتمالا معقول‌ترین محصول بخش موبایل ال‌جی در بین گوشی های اندرویدی ۲۰۱۹ محسوب می‌شود و نسبت به نسل قبلی خود رویکردهای متداول‌تری را اتخاذ کرده است. به همین خاطر شاهد بهره‌گیری از سنسور سه‌بعدی در پنل جلویی نیستیم و در نتیجه اثری از قابلیت سیستم تشخیص چهره سه بعدی و (خوشبختانه) تشخیص حرکات دست و الگوی رگ‌های کف دست در این گوشی دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی با بهره‌گیری از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این زمینه نسبت به نسل قبلی خود حرف بیشتری برای گفتن دارد.

 

از جمله ضعف‌های این گوشی می‌توانیم به فقدان دوربین سه‌گانه اشاره کنیم که در عوض از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های آن نباید ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، اسنپ‌دراگون ۸۵۵، شارژ بی‌سیم، استاندارد IP68 و جک هدفون را از قلم بیندازیم.

 

از ایده‌های قابل توجه ال‌جی برای این گوشی می‌توانیم به ارائه‌ی یک کیس خاص اشاره کنیم که این گوشی را به یک گجت دو نمایشگره تبدیل می‌کند. بنابراین اگر به ایده سرفیس Duo مایکروسافت علاقه زیادی دارید، با بهره‌گیری از این کیس تا حدی می‌توانید چنین قابلیتی را تجربه کنید.

 

ایسوس ذن‌فون ۶

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

 

ایسوس یکی دیگر از برندهایی است که حداقل در زمینه‌ی گوشی‌های غیر گیمینگ، همواره زیر سایه دیگر شرکت‌ها قرار می‌گیرد. در این میان، ایسوس ذن‌فون ۶ یکی از جذاب‌ترین گوشی های اندرویدی ۲۰۱۹ است که در عین حال از دست کم گرفته‌شده‌ترین گوشی‌ها هم محسوب می‌شود.

 

پر سروصداترین ویژگی این گوشی، دوربین‌های چرخشی آن است که یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با چرخیدن از پنل پشتی می‌توانند به‌عنوان دوربین‌های سلفی انجام وظیفه کنند. این مکانیسم در ضمن می‌تواند برای ثبت عکس‌های پانوراما هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ایسوس ذن‌فون ۶ همچنین از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD، اسنپ‌دراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، جک هدفون و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در این میان، اثری از شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر نفوذ آب نیست ولی برای یک گوشی ۵۰۰ دلاری فقدان چنین مشخصه‌هایی ضعف مهمی محسوب نمی‌شود.

 

ZTE Axon 10 Pro

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

 

گوشی‌های سری Axon شرکت ZTE پرچم‌داران فوق‌العاده‌ای هستند و Axon 10 Pro هم بار دیگر توانایی‌های شرکت چینی ZTE را ثابت می‌کند. در حقیقت، روی هم رفته این گوشی جانشین بسیار خوبی برای گوشی‌های وان‌پلاس محسوب می‌شود.

 

 

این گوشی در کل یک پرچم‌دار همه‌فن‌حریف محسوب می‌شود و به همین خاطر شاهد بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵، تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم. در زمینه‌ی دوربین‌ها هم حرف زیادی برای گفتن دارد و به غیر از تعبیه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل، باید به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید هم اشاره کنیم.

 

این گوشی در ابتدا با قیمت ۵۹۹ یورو (حدود ۶۶۹ دلار) روانه‌ی بازار شد ولی حالا کاربران کشورهای مختلف با پرداخت ۴۹۹ دلار می‌توانند آن را خریداری کنند. با خرید این گوشی، قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، استاندارد IP53، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط کاربری نزدیک به اندروید خالص نصیب کاربران می‌شود. روی هم رفته ZTE Axon 10 Pro یکی از جذاب‌ترین گوشی های اندرویدی ۲۰۱۹ است که متأسفانه مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.

 

ویوو Nex 3 5G

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

 

ویوو یکی از دو شرکت مهمی است که به عرضه نمایشگرهای مجهز به نمایشگر آبشاری روی آورده و شرکت دیگر هم هواوی است. ویوو Nex 3 5G فقط از ظاهر جذابی بهره نمی‌برد و به دلیل وجود ویژگی‌های قابل توجه، در این فهرست قرار گرفته است.

 

این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس، تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ثابت بهره می‌برد. همچنین به دلیل بهره‌گیری از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۴۴ وات، در این زمینه رقیب قدری برای هواوی میت ۳۰ پرو محسوب می‌شود.

 

در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه تعبیه شده که شامل دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در یک ماژول پاپ‌آپ تعبیه شده‌اند. در نهایت با توجه به بهره‌گیری این گوشی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل، تا حدی می‌توان آن را به‌عنوان جایگزین مناسب میت ۳۰ پرو معرفی کرد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11043556.html

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 1,355
  • بازدید کلی : 4,146